پنجشنبه 9 فروردين 1403

اوقات شرعی

آمار بازدیدها

 امروز: 0 نفر
 دیروز: 0 نفر
 این ماه: 0 نفر
 امسال: 0 نفر
 کل: 780365 نفر

عملکرد شرکت در خصوص سیل اخیر

به گزارش روابط عمومی
به محض آغاز بارندگی شدید و اعلام طغیانی شدن رودخانه ها ، حالت آماده باش در کل امورهای تابعه اعلام شد.و مدیران و کارشناسان ارشد و نیرو های فنی با حضور در محل های سد های مخزنی و انحرافی و لاستیکی و همچنین سر دهنه های اصلی تقسیم وتوزیع آب به نسبت به تنظیم دریچه ها اقدام کردند.
با اعلام حالت فوق العاده در مناطق ساری - بهشهر - قائمشهر -مدیران سه شهرستان بهمراه بیش از 20 نفر نیروی انسانی بهمراه 8 دستگاه خودروی سبک در مناطق مختلف حضور یافتند تا نسبت به عبور سیلاب از مجرای طبیعی به مردم کمک کنند.
بعد از فروکش نمودن بارندگی ، شرکت با اعزام 7 دستگاه بیل مکانیکی ، 3دستگاه لودر و 3 دستگاه کمپرسی و بیش از 8 دستگاه خودروی سبک همچنان در امر خدمات رسانی به مردم در شهرستان های یاد شده در حال فعالیت میباشند  و تا انشالله با باز سازی سردهنه ها و لایروبی انهار زراعی نسبت به انتقال و بر قراری آب مزارع اقدام نمایند تا مردم بتوانند به کشاورزی خود ادامه دهند .
ماشین آلات سنگین اعزامی این شرکت تا کنون حداقل بالغ بر 780ساعت کار مفید انجام داده و ماشین آلات سبک نیز بالغ بر 600ساعت خدمات رسانی نموده اند و در این بین بطور متوسط یکصد نفر از مدیران وکارشناسان نیز در اصل کاهش خسارات سیل همکاری داشته اند.

  

 
 

 

 


تاريخ انتشار : 1393/03/26 13:37 | دسته بندی : 1 | بازدید : 3686

مشاهده نظرات - 0 نظر

ارسال نظر برای این مطلب
نام ایمیل
عنوان نظر
متن نظر

کد امنیتی زیر را وارد کنید

نظرات ارسال شده برای این مطلب
- ارسال شده توسط ناشناس
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت توزیع آب استان مازندران می باشد.